شركت طراحي و مديريت سايت شركت طراحي و مديريت سايت .

شركت طراحي و مديريت سايت

سئو سايت سيسموني

سئو سايت سيسموني بهترين گام براي دست يافتن به بازار نامحدود در سراسر كشور و حتي خارج از مرزها مي باشد و مسير را براي موفقيت در كمترين زمان فراهم مي كند. با بهينه سازي فروشگاه سيسموني نه تنها مي توانيد فروش محلي در شهر و محل فعاليت خود را توسعه دهيد، بلكه براحتي به بازار ساير شهرها و حتي دور افتاده ترين نقاط ايران نيز دسترسي داريد.

اين شرايط بدون فروش اينترنتي بدون شك دست يافتني نيست و سالها تلاش و پرداخت هزينه هاي هنگفت بازاريابي و غيره را لازم دارد. اين در حاليست كه با سئو سايت سيسموني و لوازم نوزاد در كمتر از يك تا دو سال مي توان رشد چشمگيري در حوزه فعاليت خود داشت.

سايت سيسموني بدون سئو را فراموش كنيد!

در چند سال اخير بسياري از كسب و كارها با پي بردن به اهميت فروش آنلاين، سايت راه اندازي كرده اند؛ اما تنها تعداد محدودي از آنها موفق به افزايش فروش و درآمد شده اند!

واقعيت اين است كه طراحي سايت بدون بهينه سازي آن كار عبث و بيهوده اي مي باشد و هيچ سودي ندارد. چون هدف از راه اندازي سايت، جذب كاربر از طريق موتورهاي جستجو و در نهايت تبديل آنها به مشتري خواهد بود.

لذا تمام سايت ها بايد براي موتورهاي جستجو بهينه سازي شوند تا بتوانند با قرار گرفتن در ليست نتايج جستجو در نهايت كاربران را به سمت خود جذب كنند.

به همين دليل اگر مالك فروشگاه اينترنتي سيسموني هستيد و براي سئو آن هيچ برنامه اي نداريد، لازم است بدانيد كه چيزي جز شكست در انتظارتان نخواهد بود.

كافيست با تدوين استراتژي بهينه سازي سايت را آغاز نماييد تا در بازه زماني كوتاه به نتايج باور نكردني دست پيدا كنيد.

 
گام هاي مهم در سئو سايت سيسموني

رمز اصلي براي موفقيت در بهينه سازي سايت ها، ترسيم نقشه راه از ابتدا به صورت اصولي و كاملا برنامه ريزي شده مي باشد.

بدون نقشه و استراتژي و مشخص بودن مراحل كار در هر گام روند بهينه سازي بسيار سخت و پيچيده و زمان بر خواهد شد و حتي به شكست نيز ختم ميشود. چند گام مهم و اصلي در سئو سايت هاي فروش لوازم سيسموني و نوزادان عبارتند از:

معرفي محصولات و ارائه اطلاعات، توليد محتواي ارزشمند و متناسب، تدوين استراتژي سئو خارجي و داخلي و...

ادامه مطلب:  سئو سايت سيسموني

مطالب پيشنهادي: طراحي سايت پت شاپ

خدمات اهوراوب:

سئو سايت شركتي | سئو سايت طلا فروشي | سئو سايت فروشگاهي

مارا در نقشه گوگل با جستجوي عبارت طراحي سايت اهوراوب جستجو كنيد.

شما مي توانيد براي ارتباط با كارشناسان اهوراوب با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02188396574

09127900796


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۲۰:۲۲ توسط:اهورا موضوع: نظرات (0)

طراحي سايت با وردپرس يا كدنويسي؟

طراحي سايت با وردپرس يا كدنويسي ؟ كدام يك بهتر است و نتيجه بهتري خواهد داشت؟ آيا براي شما نيز اين قبيل سوالات بوجود آمده و براي راه اندازي كسب و كار آنلاين با سردرگمي مواجه هستيد؟ لازم است بدانيد كه اين سوال در ذهن بسياري از افراد در زمان طراحي سايت و شروع يك كسب و كار اينترنتي بوجود مي آيد و كاملا طبيعي است. چون هر يك از اين دو روش مزايا و معايب متعددي داشته و برندهاي مختلف از آنها استفاده كرده اند. به همين دليل لازم است از ويژگي ها و مزايا و معايب هر يك اطلاع داشته باشيد و در نهايت بر اساس شرايط كسب و كار و ميزان بودجه و زمان و غيره در نهايت بهترين گزينه را انتخاب كنيد.

طراحي سايت با وردپرس
وردپرس يكي از معتبرترين و پرطرفدارترين سيستم هاي مديرت محتوا است كه بر پايه زبان تحت وب PHP و پايگاه داده MYSQL بنا شده است. اين سيستم مديريت محتوا متن باز بوده و تغييرات چشمگيري در آن بوجود آمده و در حال حاضر با قدرت بسيار زياد با استقبال بالايي در تمام دنيا مواجه شده است.

براي طراحي سايت با وردپرس كافيست قالب مورد نظر را انتخاب و فايل ها را نصب نماييد. در واقع براي راه اندازي سايت با وردپرس شما به دانش برنامه نويسي نياز نداريد و همه چيز به صورت آماده در اختيارتان قرار ميگيرد.

مزاياي طراحي سايت با وردپرس
يكي از دلايلي كه بسياري از افراد ترديد دارند كه طراحي سايت با وردپرس بهتر است يا كدنويسي و برنامه نويسي اختصاصي، مزاياي متعدد وردپرس است. از مهم ترين مزاياي اين سيستم مديريت محتوا مي توان به موارد زير اشاره كرد:

هزينه كم سايت وردپرسي
 
از آنجا كه سايت هاي وردپرسي با قالب هاي آماده راه اندازي ميشوند، به همين دليل هزينه كمي را در برخواهند داشت. البته برخي از اين سايت ها به صورت اختصاصي با المنتور و ساير صفحه سازها نيز طراحي ميشوند و از نظ قيمت كمي گران تر خواهند بود. اما در حالت كلي قيمت طراحي سايت وردپرسي بسيار ارزان تر از سايت هاي كدنويسي شده اختصاصي هستند.
طراحي سايت با كدنويسي
از ديگر روش هاي بسيار محبوب براي شروع حرفه اي يك كسب و كار اينترنتي، طراحي سايت با برنامه نويسي و كدنويسي است. زبان هاي برنامه نويسي براي راه اندازي سايت تنوع بسيار بالايي دارند و از رايج ترين آنها مي توان به PHP، جاوا اسكريپت، جاوا و پايتون اشاره كرد.

با استفاده از اين زبان ها مي توان سايت هاي بسيار حرفه اي با سرعت بالا و ظاهر منحص به فرد را راه اندازي كرد. مهم ترين ويژگي اين سايت ها، كدنويسي صفر تا صد آن توسط برنامه نويس به صورت اختصاصي است.

 
ادامه مطلب:  طراحي سايت با وردپرس يا كدنويسي؟

مطالب پيشنهادي: چگونه يك نام برند مناسب انتخاب كنيم؟

خدمات اهوراوب:

طراحي سايت فروشگاهي | طراحي سايت شركتي | طراحي سايت دكوراسيون |

مارا در نقشه گوگل با جستجوي عبارت طراحي سايت اهوراوب جستجو كنيد.

شما مي توانيد براي ارتباط با كارشناسان اهوراوب با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02188396574

09127900796


برچسب: طراحي سايت با وردپرس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۵:۱۰ توسط:اهورا موضوع: نظرات (0)