شركت طراحي و مديريت سايت شركت طراحي و مديريت سايت .

شركت طراحي و مديريت سايت

10 كاربرد سرچ كنسول كه نبايد از دست داد

در واقع سرچ كنسول پل ارتباطي ميان گوگل و مدير سايت بوده و گزارش كاملي از روند فعاليت را در اختيارتان قرار مي دهد.

علاوه بر گزارش هاي متعددي كه اين ابزار رايگان و حرفه اي ارائه مي دهد، كاربردهاي ديگري نيز به همراه داشته و باعث ميشود تا بتوانيد به صورت كاملا و واضح روند رشد سايت را از نظر ترافيك و ساير فاكتورها بررسي كنيد.

در ادامه به مهم ترين موارد كاربرد سرچ كنسول گوگل و امكانات مهم آن اشاره خواهيم داشت.
حال سوال اين است كه چرا سرچ كنسول گوگل تا اين اندازه محبوب شده است؟ اين ابزار حرفه اي و رايگان چه كاربردي دارد و چرا سئو سايت بدون آن گنگ و پيچيده ميشود؟ از مهم ترين موارد كاربرد گوگل سرچ كنسول مي توان به گزينه هاي زير اشاره داشت:

 

 

شناسايي لينك هاي داخلي

در سئو داخلي يا ON PAGE تاكيد زيادي بر لينك سازي داخلي و برقراري ارتباط ميان صفحات ميشود. يكي از موارد كاربرد سرچ كنسول، دريافت گزارش از لينك هاي داخلي سايت مي باشد.

دريافت گزارش از وضعيت ايندكس صفحات

يك صفحه از سايت هر اندازه كيفيت داشته باشد، اما در ديتابيس گوگل ايندكس نشود، نمي تواند در نتايج جستجو قرار گيرد و رتبه بندي براي آن انجام شود.

گوگل در ابزار سرچ كنسول خود اين امكان را فراهم نموده است تا با ليست صفحات ايندكس شده و نشده و داراي خطا، صفحات كراول شده اما در انتظار ايندكس آشنا شويد.

كافيست وارد بخش index در سمت چپ صفحه سرچ كنسول شويد و در صفحه coverage روي excluded كليك نماييد. از اين طريق مي توانيد اطلاعات بسيار ارزشمندي را بدست آوريد.

ايندكس سريع صفحات با سرچ كنسول

در حالت معمول پس از ايجاد يك صفحه در سايت، خزنده هاي گوگل مي توانند آن را شناسايي و به صورت خودكار ثبت كنند. اين كار ممكن است با توجه به شرايط سايت از يك روز تا چند روز و حتي هفته طول بكشد.

يكي از راه هايي كه مي توان سرعت ايندكس را افزايش داد، استفاده از امكان url inspection مي باشد. كافيست آدرس صفحه مورد نظر را در اين بخش وارد كنيد و درخواست ايندكس مجدد را ارسال نماييد.

 

ادامه مطلب:  10 كاربرد سرچ كنسول كه نبايد از دست داد

مطالب پيشنهادي: دلايل اهميت طراحي سايت اداري

خدمات اهوراوب:

طراحي سايت فروشگاهي | طراحي سايت شركتي | طراحي سايت دكوراسيون |

مارا در نقشه گوگل با جستجوي عبارت طراحي سايت اهوراوب جستجو كنيد.

شما مي توانيد براي ارتباط با كارشناسان اهوراوب با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02188396574

09127900796


برچسب: سئو، سئو وب سايت، سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۳۴:۵۲ توسط:اهورا موضوع: نظرات (0)