سئو سئو

شرکت طراحی و مدیریت سایت

مزاياي طراحي سايت طلا فروشي براي كسب و كار شما

* امكان پرداخت به صورت آنلاين
* درج گالري محصولات
* امكان ثبت نظرات مشتريان
* امكان مقايسه محصولات با يكديگر
* امكان فيلتر كردن محصولات
امكان دسته بندي كردن محصولات
* قرار دادن هر تعداد محصول كه مي خواهيد

خدماتي كه براي طراحي سايت طلا فروشي مي توان در نظر گرفت
براي طراحي سايت فروشگاه آنلاين طلا بايد از يك شركت معتبر در اين زمينه كمك بگيريد. خيلي ها طراحي سايت را شوخي فرض مي كنند اما نمي دانند با رعايت نكاتي مي توانند در كمترين زمان چه سودي از طراحي سايت فروشگاه آنلاين طلا داشته باشند.

شما به خدمات طراحي وبسايت طلا فروشي توجه داشته باشيد تا بتوانيد فروش بيشتري را تجربه كنيد. توجه به موارد زير را توصيه ميكنيم:

طراحي سايت با قالب اختصاصي
طراحي سايت ريسپانسيو براي نمايش بهتر در تمام دستگاه ها
امكان دريافت نماد الكترونيكي براي فروشگاه طلا فروشي
امكان اتصال به CRM
امكان درج نرخ آنلاين طلا و سكه
اهميت عكاسي محصول براي طراحي سايت آنلاين طلا فروشي
از قديم گفته اند انسانها عقلشان به چشمشان است ،يعني هر چه به عكاسي حرفه اي تر از محصولات خود توجه كنيد كه كاملا درخشش طلا را نشان دهد امكان فروش شما چندين برابر ميشود.
شما به عنوان يك طلا فروش به خوبي مي دانيد كه براي افراد شكل ظاهري طلا از اهميت بالايي برخوردار است. خودتان تصور كنيد كه مي خواهيد طلا بخريد آن هم به صورت اينترنتي! قطعا به اولين چيزي كه توجه پيدا مي كنيد عكس محصول است و بعد قيمت. مي توان گفت اهميت عكس محصول در فروش بيشتر چقدر مي تواند بالا باشد.
در زمان طراحي سايت طلا فروشي به اين نكته توجه داشته باشيد كه از عكس هاي جذاب و باكيفيت استفاده كنيد تا به مشكلي برنخوريد.
ادامه مطلب: سئو سايت طلا فروشي

مطالب پيشنهادي: طراحي سايت پت شاپ

خدمات اهوراوب:

سئو سايت شركتي | سئو | سئو سايت فروشگاهي

مارا در نقشه گوگل با جستجوي عبارت طراحي سايت اهوراوب جستجو كنيد.

شما مي توانيد براي ارتباط با كارشناسان اهوراوب با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02188396574

09127900796


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/10/2 ساعت: ۰۹ توسط:ahooraweb :

سئو سايت طلا فروشي

سئو سايت طلا فروشي نه تنها مي تواند بر جذب مشتري بيشتر و ترافيك ارگانيك اثرگذار باشد، بلكه تاثير فوق العاده اي بر اعتماد سازي نيز خواهد داشت. برخلاف بسياري از كالاهاي ديگر، فروش طلا و جواهرات به صورت اينترنتي هنوز با ابهامات زيادي براي كاربران روبر بوده و نمي توانند اعتماد كافي را به اين سايت ها داشته باشند.

به همين دليل لازم است تمام مراحل بهينه سازي سايت جواهر فروشي بر مبناي اعتماد سازي با رسيدن به رتبه هاي برتر در نتايج موتورهاي جستجو و گوگل انجام شود. اهوراوب با رعايت تمام استانداردها و با حداقل هزينه خدمات سئو را ارائه داده و شما را با مناسب ترين كلمات و عبارات به بهترين رتبه ها هدايت خواهد كرد.

اعتماد سازي با سئو سايت طلا فروشي
به دليل قيمت بالاي طلا و جواهرات، اغلب كاربران در حال حاضر به سختي مي توانند به سايت هاي طلا فروشي اعتماد كنند. اين مساله زماني سخت تر خواهد شد كه سايت شما در صفحه اول نتايج جستجو گوگل و ساير موتورهاي جستجو وجود نداشته باشد.

آمارها نشان مي دهد كه اغلب كاربران اينترنتي به سايت هايي كه در رتبه هاي برتر گوگل قرار گرفته اند بهتر و راحت تر اعتماد مي كنند. به عبارت ديگر، قرار گرفتن سايت در رتبه هاي برتر را دليل بر قابل اطمينان بودن آن در نظر ميگيرند.

در اغلب مواقع اين شيوه نتيجه گيري درست است، چون سايت هاي معتبر به دليل تجربه كاربري مناسب موفق به كسب اين رتبه ها شده اند.

هر اندازه كاربران از يك سايت رضايت بيشتري داشته باشند، گوگل و ساير موتورهاي جستجو نيز به آن اهميت بيشتري خواهند داد. لذا اگر به دنبال كسب اعتماد كاربران و ايجاد حس اطمينان در آنها هستيد، سئو و بهينه سازي سايت طلا فروشي را جدي بگيريد.

افزايش فروش با سئو سايت جواهرات
پس از راه اندازي سايت به شيوه هاي مختلف مي توان كاربران را به سمت آن جذب و آنها را تبديل به مشتري كرد.

به عنوان مثال، تبليغات گوگل ادز و تبليغات كليكي و غيره از جمله اين روش ها مي باشند كه همگي موقت و داراي هزينه هستند. به طوريكه با اتمام بودجه تبليغات امكان ورود كاربر از اين كانال ها وجود نخواهد داشت.

با بهينه سازي سايت فروش طلا و جواهرات و رسيدن به رتبه هاي مطلوب و برتر، مي توانيد ترافيك رايگان و بسيار زياد را براي مدت نامحدود به سايت خود هدايت كنيد.

هدايت ترافيك ارگانيك و بسيار زياد و كاملا رايگان را تنها با بهينه سازي سايت جواهرات مي توانيد تجربه كنيد.

ادامه مطلب: سئو سايت طلا فروشي

مطالب پيشنهادي: طراحي سايت پت شاپ

خدمات اهوراوب:

سئو سايت شركتي | سئو | سئو سايت فروشگاهي

مارا در نقشه گوگل با جستجوي عبارت طراحي سايت اهوراوب جستجو كنيد.

شما مي توانيد براي ارتباط با كارشناسان اهوراوب با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02188396574

09127900796

 

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/9/11 ساعت: ۰۷ توسط:ahooraweb :

بازاريابي محلي حرفه اي با بهينه سازي سايت سيسموني

هميشه هدف از سئو وب سايت جذب كاربران از شهرهاي مختلف نيست و از اين طريق مي توانيد مشترياني در فاصله نزديك به فروشگاه و محل فعاليت خود را نيز از اين طريق جذب كنيد. چون بسياري از افراد در جستجوهاي اينترنتي براي خريد سيسموني به اين صورت سرچ مي كنند “خريد سيسموني در تهران” يا “خريد سيسموني در مشهد”.

در نتيجه اگر با اين قبيل عبارات رتبه هاي ايده آلي در نتايج جستجو داشته باشيد شانس بيشتري در انتخاب خواهيد داشت. تكنيك هاي سئو محلي كمي با ساير روش هاي بهينه سازي متفاوت است و افراد متخصص مي توانند به شما در اين زمينه كمك كنند.

اتصال برندينگ با سئو
شناخته شدن نام فروشگاه يا توليدي تاثير بسيار زيادي بر افزايش فروش و درآمد دارد و اين مساله به هيچ عنوان قابل انكار نيست. در گذشته بيشتر با پرداخت هزينه هاي هنگفت تبليغات محيطي روي بيلبوردهاي سطح شهر و جاده ها، تبليغات تلويزيوني و غيره اين مسير طي ميشد.


اين در حاليست كه در دنياي امروز بدون نياز به چنين هزينه هاي زياد و سرسام آور و تنها با بهينه سازي سايت به صورت حرفه اي مي توان برند را در ذهن ها ماندگار كرد. سايت هايي كه نام آنها براي اغلب كلمات و عبارات همان حوزه در نتايج جستجو قرار ميگيرد، راحت تر در ذهن مخاطب و كاربر نقش خواهد بست و يك گام بزرگ در برندينگ محسوب ميشود.

سئو سايت سيسموني اهوراوب

با توجه به پيچيدگي هايي كه در هر يك از مراحل سئو وجود دارد، لذا روند كار بايد توسط تيم با تجربه و حرفه اي انجام شود. اهوراوب با سالها سابقه فعاليت و تجربه به موفقيت رساندن سايت هاي متعدد در حوزه هاي مختلف به شما كمك مي كند تا در اين مسير بهتر قدم بگذاريد.

اين تيم علاوه بر طراحي سايت سيسموني، استراتژي سئو داخلي و خارجي و توليد محتوا تدوين نموده و تمام جزئيات مورد نياز را با ابزارهاي تحليلي حرفه اي انجام مي دهد. جهت كسب اطلاعات بيشتر و دريافت جلسات مشاوره مي توانيد با كارشناسان اهوراوب از طريق راه هاي ارتباطي پايين صفحه تماس بگيريد.

ادامه مطلب:  سئو سايت سيسموني

مطالب پيشنهادي: طراحي سايت پت شاپ

خدمات اهوراوب:

سئو سايت شركتي | سئو سايت طلا فروشي | سئو سايت فروشگاهي

مارا در نقشه گوگل با جستجوي عبارت طراحي سايت اهوراوب جستجو كنيد.

شما مي توانيد براي ارتباط با كارشناسان اهوراوب با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02188396574

 

09127900796

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/8/20 ساعت: ۰۶ توسط:ahooraweb :

سئو سايت سيسموني

سئو سايت سيسموني بهترين گام براي دست يافتن به بازار نامحدود در سراسر كشور و حتي خارج از مرزها مي باشد و مسير را براي موفقيت در كمترين زمان فراهم مي كند. با بهينه سازي فروشگاه سيسموني نه تنها مي توانيد فروش محلي در شهر و محل فعاليت خود را توسعه دهيد، بلكه براحتي به بازار ساير شهرها و حتي دور افتاده ترين نقاط ايران نيز دسترسي داريد.

اين شرايط بدون فروش اينترنتي بدون شك دست يافتني نيست و سالها تلاش و پرداخت هزينه هاي هنگفت بازاريابي و غيره را لازم دارد. اين در حاليست كه با سئو سايت سيسموني و لوازم نوزاد در كمتر از يك تا دو سال مي توان رشد چشمگيري در حوزه فعاليت خود داشت.

سايت سيسموني بدون سئو را فراموش كنيد!

در چند سال اخير بسياري از كسب و كارها با پي بردن به اهميت فروش آنلاين، سايت راه اندازي كرده اند؛ اما تنها تعداد محدودي از آنها موفق به افزايش فروش و درآمد شده اند!

واقعيت اين است كه طراحي سايت بدون بهينه سازي آن كار عبث و بيهوده اي مي باشد و هيچ سودي ندارد. چون هدف از راه اندازي سايت، جذب كاربر از طريق موتورهاي جستجو و در نهايت تبديل آنها به مشتري خواهد بود.

لذا تمام سايت ها بايد براي موتورهاي جستجو بهينه سازي شوند تا بتوانند با قرار گرفتن در ليست نتايج جستجو در نهايت كاربران را به سمت خود جذب كنند.

به همين دليل اگر مالك فروشگاه اينترنتي سيسموني هستيد و براي سئو آن هيچ برنامه اي نداريد، لازم است بدانيد كه چيزي جز شكست در انتظارتان نخواهد بود.

كافيست با تدوين استراتژي بهينه سازي سايت را آغاز نماييد تا در بازه زماني كوتاه به نتايج باور نكردني دست پيدا كنيد.

 
گام هاي مهم در سئو سايت سيسموني

رمز اصلي براي موفقيت در بهينه سازي سايت ها، ترسيم نقشه راه از ابتدا به صورت اصولي و كاملا برنامه ريزي شده مي باشد.

بدون نقشه و استراتژي و مشخص بودن مراحل كار در هر گام روند بهينه سازي بسيار سخت و پيچيده و زمان بر خواهد شد و حتي به شكست نيز ختم ميشود. چند گام مهم و اصلي در سئو سايت هاي فروش لوازم سيسموني و نوزادان عبارتند از:

معرفي محصولات و ارائه اطلاعات، توليد محتواي ارزشمند و متناسب، تدوين استراتژي سئو خارجي و داخلي و...

ادامه مطلب:  سئو سايت سيسموني

مطالب پيشنهادي: طراحي سايت پت شاپ

خدمات اهوراوب:

سئو سايت شركتي | سئو سايت طلا فروشي | سئو سايت فروشگاهي

مارا در نقشه گوگل با جستجوي عبارت طراحي سايت اهوراوب جستجو كنيد.

شما مي توانيد براي ارتباط با كارشناسان اهوراوب با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02188396574

09127900796


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/7/30 ساعت: ۰۹ توسط:ahooraweb :

سئو سايت بر اساس الگوريتم مرغ مگس خوار

اين الگوريتم مانند مرغ مگس خوار سرعت بالايي داشته و نزديك ترين صفحه سايت ها به خواسته كاربر را نمايش داده و تاثير بسيار زيادي بر رضايت آنها داشته است.

نحوه كار الگوريتم مرغ مگس خوار، تاثير آن بر سئو و مزايايي كه به همراه داشته است را در ادامه بررسي مي كنيم.

نحوه كار الگوريتم مرغ مگس خوار
 
يكي از سوالاتي كه براي بسياري از افرادي كه به تازگي قدم به دنياي سئو مي گذارند اين است كه الگوريتم مرغ مگس خوار چطور كار مي كند؟ اين الگوريتم چطور مي تواند تشخيص دهد كه محتواي يك صفحه كيفيت داشته و با خواسته كاربر تناسب دارد؟

الگوريتم مرغ مگس خوار براي شناسايي بهترين سايت ها كه محتواي آنها با خواسته كاربر تناسب داشته باشد از گراف دانش و جستجوي معنايي استفاده مي كند. اين دو ابزار مي توانند كمك كنند تا موتورهاي جستجو دقيقا همان چيزي را به كاربر نمايش دهند كه او به دنبال آن است.

گراف دانش بيشتر براي نمايش اطلاعات كاربردي براي كاربران در زمينه معرفي افراد و بيوگرافي آنها، جغرافيا و مواد مشابه استفاده ميشد. بر اساس اطلاعات جمع آوري شده توسط اين گراف درباره هر كلمه و شخص و غيره، اطلاعاتي در سمت راست نتايج serp نمايش داده ميشد.

گراف دانش يك سال قبل از الگوريتم مرغ مگس خوار ارائه شد و از اطلاعات آن در جستجوي بهترين نتيجه براي نمايش در serp استفاده شد.

 
بهترين صفحات از نظر الگوريتم مرغ مگس خوار
 
حال سوال اين است، بهترين صفحات سايت ها از نظر الگوريتم مرغ مگس خوار چيست و چه ويژگي هايي دارند؟ چه كارهايي انجام دهيم تا مرغ مگس خوار محتوا را با كيفيت تشخيص دهد؟ چند ويژگي و نكته زير را بهتر است در روال توليد محتوا و سئو سايت مد نظر قرار دهيد:

تحقيق كلمه كليدي را جدي بگيريد و از lsi، كلمات مشابه و مترادف و هم معنا لا به لاي متن به صورت پراكنده استفاده كنيد.

طولاني نوشتن هميشه به معناي خوب بودن محتوا نيست؛ به اندازه اما با كيفيت محتوا توليد كنيد. سعي كنيد محتواهاي روي سايت در صفحات مختلف طول هاي مختلفي داشته باشند و حتي اگر احساس مي كنيد با 400 كلمه به خواسته كاربر پاسخ داده ميشود، نياز به محتواي طولاني نيست.

با استفاده از اسكيما سعي كنيد صفحات را بهتر به موتورهاي جستجو معرفي كنيد
ادامه مطلب:  سئو سايت بر اساس الگوريتم مرغ مگس خوار

مطالب پيشنهادي: ماليات درگاه هاي پرداخت فروشگاه هاي آنلاين چقدر است؟ 

خدمات اهوراوب:

طراحي سايت فروشگاهي | طراحي سايت شركتي | طراحي سايت دكوراسيون |

مارا در نقشه گوگل با جستجوي عبارت طراحي سايت اهوراوب جستجو كنيد.

شما مي توانيد براي ارتباط با كارشناسان اهوراوب با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02188396574

09127900796


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/2/16 ساعت: ۰۶ توسط:ahooraweb :

10 كاربرد سرچ كنسول كه نبايد از دست داد

در واقع سرچ كنسول پل ارتباطي ميان گوگل و مدير سايت بوده و گزارش كاملي از روند فعاليت را در اختيارتان قرار مي دهد.

علاوه بر گزارش هاي متعددي كه اين ابزار رايگان و حرفه اي ارائه مي دهد، كاربردهاي ديگري نيز به همراه داشته و باعث ميشود تا بتوانيد به صورت كاملا و واضح روند رشد سايت را از نظر ترافيك و ساير فاكتورها بررسي كنيد.

در ادامه به مهم ترين موارد كاربرد سرچ كنسول گوگل و امكانات مهم آن اشاره خواهيم داشت.
حال سوال اين است كه چرا سرچ كنسول گوگل تا اين اندازه محبوب شده است؟ اين ابزار حرفه اي و رايگان چه كاربردي دارد و چرا سئو سايت بدون آن گنگ و پيچيده ميشود؟ از مهم ترين موارد كاربرد گوگل سرچ كنسول مي توان به گزينه هاي زير اشاره داشت:

 

 

شناسايي لينك هاي داخلي

در سئو داخلي يا ON PAGE تاكيد زيادي بر لينك سازي داخلي و برقراري ارتباط ميان صفحات ميشود. يكي از موارد كاربرد سرچ كنسول، دريافت گزارش از لينك هاي داخلي سايت مي باشد.

دريافت گزارش از وضعيت ايندكس صفحات

يك صفحه از سايت هر اندازه كيفيت داشته باشد، اما در ديتابيس گوگل ايندكس نشود، نمي تواند در نتايج جستجو قرار گيرد و رتبه بندي براي آن انجام شود.

گوگل در ابزار سرچ كنسول خود اين امكان را فراهم نموده است تا با ليست صفحات ايندكس شده و نشده و داراي خطا، صفحات كراول شده اما در انتظار ايندكس آشنا شويد.

كافيست وارد بخش index در سمت چپ صفحه سرچ كنسول شويد و در صفحه coverage روي excluded كليك نماييد. از اين طريق مي توانيد اطلاعات بسيار ارزشمندي را بدست آوريد.

ايندكس سريع صفحات با سرچ كنسول

در حالت معمول پس از ايجاد يك صفحه در سايت، خزنده هاي گوگل مي توانند آن را شناسايي و به صورت خودكار ثبت كنند. اين كار ممكن است با توجه به شرايط سايت از يك روز تا چند روز و حتي هفته طول بكشد.

يكي از راه هايي كه مي توان سرعت ايندكس را افزايش داد، استفاده از امكان url inspection مي باشد. كافيست آدرس صفحه مورد نظر را در اين بخش وارد كنيد و درخواست ايندكس مجدد را ارسال نماييد.

 

ادامه مطلب:  10 كاربرد سرچ كنسول كه نبايد از دست داد

مطالب پيشنهادي: دلايل اهميت طراحي سايت اداري

خدمات اهوراوب:

طراحي سايت فروشگاهي | طراحي سايت شركتي | طراحي سايت دكوراسيون |

مارا در نقشه گوگل با جستجوي عبارت طراحي سايت اهوراوب جستجو كنيد.

شما مي توانيد براي ارتباط با كارشناسان اهوراوب با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02188396574

09127900796


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/5/2 ساعت: ۱۶ توسط:ahooraweb :

ترفندهاي سئو سايت 2022

نكات مهم در سئو سايت 2022 تفاوت زيادي با سالهاي گذشته نداشته و كافيست كمي بر قوانين و استانداردهاي گوگل بيشتر پايبند باشيد تا بتوانيد نتيجه بهتري را از بهينه سازي سايت دريافت كنيد.

ترفندهاي سئو داخلي سايت 2022

با آپديت هاي متعدد الگوريتم هاي گوگل مي توان براحتي پي به اهميت بسيار زياد سئو داخلي برد. به طوريكه در بسياري از مواقع سئو خارجي و لينك سازي حرفه اي براي سايتي كه از نظر سئو داخلي داراي ضعف است نتيجه مطلوبي نخواهد داشت.

به همين دليل بهتر است به سئو داخلي يا ON PAGE در سال 2022 اهميت بيشتري بدهيد. از مهم ترين موارد در اين زمينه مي توان به گزينه هاي زير اشاره كرد:

 

 

بازنشر يا بروزرساني مطالب قديمي

به اين نكته توجه كنيد كه همه مطالب هميشگي نيستند و ممكن است در گذر زمين نياز به ويرايش و يا تغيير داشته باشند.

پس مطالبي كه توليد محتوا كرده ايد مي توانند قديمي شوند. با بروزرساني مطالب قديمي وبسايت خود مي توانيد روي الگوريتمFreshness گوگل تاثير بگذاريد.

استفاده از تصاوير جذاب و با كيفيت

يكي از راه هاي بهبود جايگاه در سئو سايت 2022 استفاده از عكس ها و عناصر گرافيكي جذاب و با كيفيت است.

اين نكته را به ياد داشته باشيد كه با استفاده از اين عناصر مي توانيد كاربر را در سايت نگه داريد و هرچه كاربر بيش تر در سايت بماند توجه گوگل به سايت شما بيشتر مي شود.

 

علاوه براين، در صورت استفاده از تصاوير با كيفيت، از بخش image نتايج جستجوي گوگل نيز ترافيك بالايي دريافت خواهيد كرد.

محتواي طولاني مدت

رون ليبك مديرعامل و بنيانگذار  ContentMender گفت: روشي براي كمك به شما در مقايسه با رقباي خود انتشار مداوم محتوا با فرم طولاني تر است كه مطابق با دستورالعمل هاي گوگل باشد.

ليبك گفت: در طول سال 2022 من بطور مداوم شاهد وبلاگ هاي بيش از 2000 كلمه بودم كه به طور چشمگيري از وبلاگ هاي 1000 كلمه اي يا كمتر بهتر عمل مي كنند.

انتظار مي رود اين روند محتواي فرم طولاني مدت در سال 2022 ادامه داشته باشد و هرچه تعداد بيشتري وب سايت از اين روند پيروي كنند طول آن بيشتر خواهد شد حتي ممكن است به آن 2500-3000 علامت برسد تا وبلاگ نسبت به ديگران رتبه خوبي داشته باشد.

 

البته اين روش در شرايطي موثر است كه محتواي طولاني از نظر كيفيت بتواند رضايت كاربر را جلب كند. در غير اين صورت زياده گويي بي كيفيت هيچ اثر مثبتي در سئو نخواهد داشت.

 

ادامه مطلب:  ترفندهاي سئو سايت 2022

مطالب پيشنهادي: دلايل اهميت طراحي سايت اداري

خدمات اهوراوب:

طراحي سايت فروشگاهي | طراحي سايت شركتي | طراحي سايت دكوراسيون |

مارا در نقشه گوگل با جستجوي عبارت طراحي سايت اهوراوب جستجو كنيد.

شما مي توانيد براي ارتباط با كارشناسان اهوراوب با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02188396574

09127900796


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/4/28 ساعت: ۱۶ توسط:ahooraweb :

آيا ميتوان با سئو به يك برند جهاني تبديل شد؟

بهينه سازي سايت و سئو اگر به درستي انجام شود مي تواند يك گام موثر در اين زمينه باشد و شرايط را براي تبديل شدن به برند جهاني فراهم كند. چند عامل مهم در اين زمينه نقش دارند كه برخي از آنها عبارتند از:

طراحي سايت چند زبانه

 در اولين مرحله بايد به فكر سئو سايت چند زبانه باشيد. انتخاب زبان دوم و سوم و غيره متناسب با كشورهاي هدف مورد نظر و استاندارد سازي سايت بر همين اساس اولين گام مي باشد كه بايد به شدت جدي گرفته شود.

طراحي سايت چند زبانه استانداردهاي زيادي دارد و بر اساس اصول تجربه كاربري بايد رعايت شوند.

سئو سايت چند زبانه براي تبديل شدن به برند جهاني

پس از راه اندازي سايت چند زبانه، گام بعدي سئو و بهينه سازي سايت مي باشد كه اهميت بسيار زيادي دارد.

يكي از مهم ترين كارها در اين زمينه تحقيق كلمه كليدي و آشنايي با نياز مخاطب در هر يك از كشورهاي مورد نظر است.

فعاليت در شبكه هاي اجتماعي

يكي از مهم ترين اصول در برندسازي، تكرار نام برند در فضاهاي مختلف و كنجكاو شدن كاربر براي كسب اطلاعات بيشتر درباره آن است.

شبكه هاي اجتماعي بستري رايگان و بسيار مناسب در اين زمينه مي باشد كه فعاليت در آن براي سئو اهميت بالايي دارد.

علاوه بر سوشال سيگنال هايي كه از اين طريق مي توانيد دريافت كنيد و سئو سايت را بهبود دهيد، شرايط براي معرفي خدمات و محصولات برند به كاربراني در ساير كشورها نيز فراهم ميشود.

استاندارد سازي سايت چند زبانه

در حالت كلي مي توان گفت، براي اينكه بتوانيد از طريق بهينه سازي سايت به برند جهاني تبديل شويد، لازم است شرايط سايت را متناسب با كشور هدف تغيير دهيد.

 


ادامه مطلب: آيا ميتوان با سئو به يك برند جهاني تبديل شد؟

مطالب پيشنهادي: دلايل اهميت طراحي سايت اداري

خدمات اهوراوب:

طراحي سايت فروشگاهي | طراحي سايت شركتي | طراحي سايت دكوراسيون |

مارا در نقشه گوگل با جستجوي عبارت طراحي سايت اهوراوب جستجو كنيد.

شما مي توانيد براي ارتباط با كارشناسان اهوراوب با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02188396574

09127900796


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/3/30 ساعت: ۱۲ توسط:ahooraweb :

چگونه با سئو براي برند خود اعتبار كسب كنيم؟

ارتباط سئو و اعتبار برند چيزي نيست كه بتوان آن را انكار كرد، چون هرگونه رفتار و استراتژي تدوين شده در برندينگ و بهينه سازي سايت مي تواند تاثير مستقيم بر يكديگر داشته باشند. اما سوال اين است كه چطور مي كسب اعتبار براي برند با سئو چه ارتباطي با هم دارند؟

توليد محتواي با كيفيت

توجه داشته باشيد كه محتوايي كه كاربران آن را در شبكه هاي اجتماعي و ساير سايت ها با ديگران به اشتراك بگذارند مي تواند به شدت در بهينه سازي سايت نقش داشته باشد.

سوشال سيگنال را جدي بگيريد

ترافيكي كه شما از شبكه هاي اجتماعي به سوي سايت هدايت مي كنيد و تعداد اشتراك گذاري و لايك و كامنت و غيره همگي سيگنال هايي هستند كه ارزشمند بودن محتوا را نشان مي دهند و به همين دليل در سئو سايت تاثيرگذار خواهند بود.

افزايش اعتبار برند با سئو خارجي

از ديگر راه هايي كه با استفاده از آن مي تواند اعتبار برند را افزايش داد، دقت در سئو خارجي مي باشد.

سئو خارجي بر لينك سازي و رفتار سايت در ساير سايت ها و انجمن ها و غيره تمركز دارد. به همين دليل نوع فعاليت هايي كه در سئو خارجي انجام مي دهيد بر ذهنيت كاربر نسبت به آن برند تاثير زيادي خواهد داشت.

 


ادامه مطلب: چگونه با سئو براي برند خود اعتبار كسب كنيم؟

مطالب پيشنهادي: هدف از طراحي سايت اداري

خدمات اهوراوب:

طراحي سايت فروشگاهي | طراحي سايت شركتي | طراحي سايت دكوراسيون |

مارا در نقشه گوگل با جستجوي عبارت طراحي سايت اهوراوب جستجو كنيد.

شما مي توانيد براي ارتباط با كارشناسان اهوراوب با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02188396574

09127900796


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/3/25 ساعت: ۰۶ توسط:ahooraweb :

سئو سايت پزشكي

سئو سايت پزشكي با توجه به معيارهاي متعددي كه گوگل براي اين قبيل سايت ها در نظر دارد، با چالش هايي روبرو مي باشد. در حالت كلي تمام سايت هايي كه با سلامتي و جان انسان در ارتباط مي باشد لازم است برخي استانداردها را رعايت كنند تا بتوانند در نهايت به جايگاه مطلوبي در سئو دست پيد كنند.

تاثير توليد محتوا بر سئو سايت پزشكي

به جرئت مي توان گفت، يكي از بزرگترين چالش ها در بهينه سازي سايت پزشكي توليد محتوا مي باشد. چون اطلاعاتي كه بر روي سايت هاي پزشكي قرار ميگيرد بايد مرجع علمي داشته باشد.

مراحل سئو سايت پزشكي

سئو سايت مسيري پيچيده مي باشد كه اگر بدون نقشه در آن قدم بگذاريد، بدون شك به بيراهه هدايت خواهيد شد. مهم ترين مراحل براي رسيدن به موفقيت و جايگاه مناسب در صفحه اول گوگل لازم است گام هاي زير را طي كنيد:

1. آناليز سايت از نظر جايگاه فعلي

2. توليد محتواي پزشكي

3. تهيه ليست اشكالات موجود

 

 

مطالب پيشنهادي: طراحي سايت شركتي و اصول مهم آن

خدمات اهوراوب:

طراحي سايت شركتي | طراحي سايت فروشگاهي | طراحي سايت اداري |

مارا در نقشه گوگل با جستجوي عبارت طراحي سايت اهوراوب جستجو كنيد.

شما مي توانيد براي ارتباط با كارشناسان اهوراوب با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02188396574

09127900796

 

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/3/21 ساعت: ۱۲ توسط:ahooraweb :

سئو سايت هتل

سئو سايت هتل و بهينه سازي آن براي موتورهاي جستجو گامي مهم در جذب ترافيك ارگانيك و رايگان و افزايش سود مي باشد. با توجه به اينكه بسياري از آژانس هاي مسافرتي نيز امكان رزرو آنلاين هتل را ارائه مي دهند، به همين دليل سهمي از سود هتل را دريافت مي كنند. 

اصول مهم در سئو سايت هتل

بايد روند كار سئو سايت هتل را با تدوين استراتژي پيش برد، در غير اين صورت در اين مسير طولاني و پر از چالش نتيجه مطلوبي بدست نخواهد آمد. از مهم ترين اصولي كه در بهينه سازي سايت هتل بايد در نظر گرفت مي توان به گزينه هاي زير اشاره نمود:

1. تدوين استراتژي و بازاريابي محتوايي

2. بهبود سرعت و رفع مشكلات فني

3. بهبود تجربه كاربري با بررسي و آناليز

رقابت حرفه اي با سئو سايت هتل

در دنياي امروز هتل بدون سايت نمي تواند در ميدان پر از رقابت موفق شود. اما طراحي سايت هتل تنها رمز موفقيت در اين ميدان نيست و بايد به بهينه بودن آن توجه داشت. در واقع هدف از راه اندازي هتل تنها معرفي خدمات نيست، بلكه بايد بتواند شرايط را براي جذب مسافر و كاربر به صورت رايگان از موتورهاي جستجو فراهم كند.

 


مطالب پيشنهادي: سئو سايت شركتي

خدمات اهوراوب:

سئو سايت دكوراسيون | سئو سايت پت شاپ | سئو سايت پزشكي |

مارا در نقشه گوگل با جستجوي عبارت طراحي سايت اهوراوب جستجو كنيد.

شما مي توانيد براي ارتباط با كارشناسان اهوراوب با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02188396574

09127900796


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/3/15 ساعت: ۰۷ توسط:ahooraweb :

سئو سايت شركتي

همانطور كه مي دانيد به طور كلي وب سايت هاي شركتي به دو دسته منطقه اي و بين المللي تقسيم بندي مي شوند كه در هر صورت سئو سايت شركتي براي شما يك ضرورت به حساب مي آيد.

خدماتي كه در زمينه سئو سايت شركتي ارائه مي دهيم!

در رابطه با سئو سايت شركتي خدمات متنوعي را به مشتريان خود ارائه مي دهيم كه شامل موارد زير مي شود:

 مشاوره تخصصي و بررسي كلمات كليدي سايت

 ارتقاء رتبه سايت در كلمات كليدي وب سايت

 توليد محتوا مفيد و جذاب بر اساس سئو وب سايت

اهميت سئو سايت شركتي

چرا به شما پيشنهاد سئو وب سايت شركتي را مي دهيم؟ شركت ها عموما به دنبال مشتري هستند يا مي خواهند كه خود را ذهن افراد ثبت كنند به همين علت به سراغ تبليغات با هزينه زيادي مي روند چرا كه از اهميت تبليغات براي شركت خود باخبر هستند اما در حالت كلي بايد بگوييم كه عموما اين روش هاي تبليغاتي مخاطب را تبديل به مشتري نمي كند.

 


مطالب پيشنهادي: طراحي سايت داروخانه

خدمات اهوراوب:

طراحي سايت فروشگاهي | طراحي سايت شركتي | طراحي سايت دكوراسيون | 

مارا در نقشه گوگل با جستجوي عبارت طراحي سايت اهوراوب جستجو كنيد.

شما مي توانيد براي ارتباط با كارشناسان اهوراوب با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02188396574

09127900796

 

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/3/14 ساعت: ۰۷ توسط:ahooraweb :

سئو سايت فروشگاهي

چرا سئو سايت فروشگاهي اين روزها بر سر زبان ها افتاده است؟ عموما افرادي كه به دنبال فروشگاه آنلاين در فضاي اينترنت هستند تا محصولات مدنظر خود را سفارش دهند وب سايت هايي كه در صفحه اول هستند را براي خريد انتخاب مي كنند بنابراين وب سايت هايي كه در خط هاي اول تا سوم گوگل هستند شانس فروش بيشتري دارند.

اهميت سئو سايت فروشگاهي

چرا عموما افرادي كه در زمينه طراحي سايت فروشگاهي فعاليت مي كنند اصرار دارند كه خدمات سئو را نيز مشتريان خود دريافت كنند؟ يكي دلايلي كه عموما افراد سعي مي كنند كه مشتريان خود را راضي كنند خدمات سئو وب سايت فروشگاهي را دريافت كنند اين است كه سئو به آن ها اين قدرت را مي دهد كه به راحتي نياز مشتريان را برطرف كنند.

براي سئو وب سايت فروشگاهي به چه مواردي توجه كنيم؟

براي داشتن يك وب سايت حرفه اي بايد تمام قوانين سئو را به خوبي رعايت كنيد! در زير مي توانيد نكاتي كه براي سئو وب سايت فروشگاهي بايد رعايت كنيد در زير بخوانيد:

 توليد محتواي مفيد و جذاب

 مديريت كامل كلمات كليدي

 استفاده عكس هاي باكيفيت در ابعاد مناسب

 استفاده از ويديو در وب سايت

 لينك سازي صحيح

 


ادامه مطلب:  سئو سايت فروشگاهي

مطالب پيشنهادي: طراحي سايت پت شاپ

خدمات اهوراوب:

سئو سايت شركتي | سئو سايت سيسموني | سئو سايت طلا فروشي |

مارا در نقشه گوگل با جستجوي عبارت طراحي سايت اهوراوب جستجو كنيد.

شما مي توانيد براي ارتباط با كارشناسان اهوراوب با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02188396574

09127900796


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/3/6 ساعت: ۰۷ توسط:ahooraweb :

تكنيك هاي حرفه اي براي سئو با بودجه كم

در اين مطلب قصد داريم چند تكنيك موثر و كاربردي براي اينكه بتوانيد سئو ارزان را تجربه كنيد و با صرف كمي زمان در ليست نتايج جستجو صفحه اول قرار بگيريد را مرور مي كنيم.

منظورتان از سئو با بودجه كم چيست؟

در شرايطي كه كمبود بودجه منظور نداشتن دانش و تخصص است، لازم است بدانيد كه منابع آموزشي رايگان بسيار ارزشمندي در اينترنت وجود دارد. كافيست از اين منابع استفاده نموده و در زمان كوتاه به تخصص هاي مورد نياز در اين حوزه دست پيدا كنيد. اما مساله بسيار مهم، تدوين استراتژي با بودجه مادي و مالي كم مي باشد كه چالش برانگيزترين بخش در بهينه سازي سايت است.

نقش تحقيق كلمه كليدي در سئو با بودجه كم

متاسفانه بسياري از افراد تازه وارد در حوزه سئو سايت شركتي، فروشگاهي و … به تحقيق كلمه كليدي توجه نداشته و به همين دليل زمان و هزينه زيادي را هدر مي دهند. اگر در ابتداي راه بتوانيد كلمات كليدي هر صفحه را بدرستي شناسايي كنيد، مسير براي توليد محتوا و دسته بندي محصولات و صفحات آسان تر شده و با بودجه كم مي توانيد راه را ادامه دهيد.

كيورد گپ ها را سئو با بودجه كم دست كم نگيريد

كافيست كمي ترفندهاي شناسايي كيورد گپ ها را جستجو كنيد تا بتوانيد از آن براي هموار شدن مسير بهينه سازي سايت استفاده كنيد. لازم است بدانيد كه از نتايج ارائه شده توسط بسياري از ابزارهاي تحقيق كلمه كليدي مي توانيد اين گپ ها را شناسايي كنيد.

سوشال سيگنال رايگان دريافت كنيد

از ديگر موارد بسيار مهم و تاثيرگذار در سئو سايت فروشگاهي با بودجه كم مي توان به تحليل درست رفتار رقبا، خلاقيت و ايده پردازي در توليد محتوا، بهبود سرعت سايت، بهبود تجربه كاربري، تحليل و آناليز رفتار كاربران در سايت با كمك گوگل آناليتيكس و رفع موانع موجود در مسير اشاره كرد.

 


ادامه مطلب: تكنيك هاي حرفه اي براي سئو با بودجه كم

مطالب پيشنهادي: طراحي سايت دكوراسيون

خدمات شركت اهوراوب:

سئو سايت فروشگاهي | سئو سايت شركتي | سئو سايت سيسموني |

شما مي توانيد براي ارتباط با كارشناسان اهوراوب با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02188396574

09127900796


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/2/26 ساعت: ۱۲ توسط:ahooraweb :

اهميت بالاي سئو در طراحي سايت

اهميت بالاي سئو در طراحي سايت را در حين كار بر روي سايت خود متوجه مي شويد كه با جستجو كلمات كليدي سايتتان را در رتبه هاي اول گوگل مشاهده خواهيد كرد. در زمان ايجاد طراحي سايت فروشگاهي، شركتي يا هرمدل سايت ديگر بايد بعد از انجام طراحي بايد به سمت سئو كردن سايت خود قدم برداريد.

چرا سئو موجب قرار گرفتن سايت در رتبه هاي اول مي شود؟

امروزه بيشترين توجه گوگل به محتواي سايت شماست يعني اگر محتواي مناسبي در سايت قرار گيرد بلااستثنا سايت شما در صفحه اول گوگل نمايش داده مي شود. 

حالا اينجا اهميت بالاي سئو در طراحي سايت را متوجه شديد كه چقدر بحث سئو بعد انجام انواع طراحي سايت شركتي، طراحي سايت خدماتي و... مهم است و شما بايد به اين موضوع اهميت بيشتري بدهيد.

محتوا در سئو سايت حرف اول را مي زند!

درست است كه سئو سايت يا بهينه سازي امري زمان بر است اما يك نتيجه ي مادام العمر است يعني سايت شما وقتي در صفحه ي اول گوگل قرار مي گيرد شك نكنيد كه با درست كردن روي سئو سايت به راحتي مي توانيد آن را به خط اول بچسبانيد.

دريافت خدمات سئو پيشرفته از ما

خدمات سئو و ارائه آن از شركتي معتبر باعث مي شود تا به نتيجه فوق العاده اي دست پيدا كنيد و اينكه روزانه ميزان فروش از طراحي سايت فروشگاهي بيشتر مي شود، از طراحي سايت هم خدمات بيشتري را به افراد بيشتري ارائه مي دهيد.

 


ادامه مطلب: اهميت بالاي سئو در طراحي سايت

خدمات شركت اهوراوب:

سئو سايت شركتي | سئو سايت فروشگاهي | سئو |

شما مي توانيد براي ارتباط با كارشناسان اهوراوب با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02188396574

09127900796


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/2/3 ساعت: ۰۷ توسط:ahooraweb :

نكاتي در مورد سئو سايت كه بايد بدانيد!

همانطور كه مي دانيد سئو سايت براي موتور جستجو گوگل بسيار اهميت دارد كه اگر در زمان طراحي سايت انجام شود  مي توانيد بعد از مدت كوتاهي با هر جستجويي سايت خود را در خط اول مشاهده كنيد البته بايد اصول سئو رعايت شود. 

 
سئو سايت با چه چيزي بيشتر در ارتباط است؟

همه فكر مي كنند كه انجام سئوسايت فقط مختص به موتور هاي جستجو است امااصلش براي كاربران است. چون موتور هاي جستجو هم وابسته به كاربران هستند. 

معمولا تمام مردم در مواردي كه جستجو مي كنند اولين سايتي كه مي آيد را كليك مي كنند و جواب سوالشان را مي يابند. سئو سايت به اعتبار سايت شما اضافه مي كند و باعث مي شود سايت در رتبه هاي بالاتر و بهتر قرار بگيرد. 

سئو با موتورهاي جستجو چه ارتباطي دارد؟

عملكرد موتور هاي جستجو اينگونه است كه تمام محتواهارا كشف و فهرست بندي مي كند و آنهايي كه از نظر سئو و محتوا بسيار مناسب هستند را به كاربران نشان مي دهد. 

هرچقدر محتواهاي شما بهينه سازي شده باشد جزء اصلي ترين پيشنهادهاي گوگل براي مخاطبان محسوب خواهيد شد.


سئو در افزايش ترافيك سايت تاثير مثبتي مي گذارد! 

سئو در افزايش ترافيك سايت تاثير مستقيمي مي گذارد و اين مورد يكي از مزيت هاي طراحي سايت به حساب مي آيد. 

 


شما مي توانيد ادامه مطلب را در لينك زير مطالعه كنيد:

نكاتي در مورد سئو سايت كه بايد بدانيد

شما مي توانيد براي ارتباط با اهوراوب با شماره هاي زير تماس بگيريد:

09127900796

02188396574

 
مطالب پيشنهادي

جديدترين تكنيك هاي سئو


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/9/18 ساعت: ۰۸ توسط:ahooraweb :