شركت طراحي و مديريت سايت شركت طراحي و مديريت سايت .

شركت طراحي و مديريت سايت

موثر ترين روش هاي بالا بردن بازديد سايت كدامند

بالا بردن بازديد سايت و افزايش ترافيك ورودي يكي از دغدغه هاي اصلي براي بسياري از مديران سايت مي باشد و و روش هاي زيادي براي دست يافتن به آن وجود دارد. از توليد محتواي با كيفيت گرفته تا تبليغات بنري و كليكي و سئو و غيره همگي مي توانند در رسيدن به اين هدف بزرگ نزديك كنند. 

 
لانگ تيل يا كلمات كليدي طولاني را هدف قرار دهيد

واقعيت اين است كه هرچه طول كلمه كليدي كوتاه ترباشد به همان اندازه رقابت براي رسيدن به رتبه هاي برتر در آن بيشتر است. توليد محتواي باكيفيت و حرفه اي براي كلمات كليدي طولاني و لانگ تيل  شك نكنيد كه كمك زيادي به بالا بردن بازديد و سئو سايت خواهد داشت. 

بالابردن بازديد سايت با توليد محتواي ويدئويي

قراردادن محتواي ويدئويي بين محتواي متني و معرفي محصولات با اطلاعات كافي و جذاب ميتواند به مرور ترافيك سايت را افزايش دهد. توجه داشته باشيد كه محتواي ويدئويي شانس را در كسب رتبه هاي بهتر در سئو وبسايت افزايش مي دهد و ترافك ارگانيك بالا مي رود. 

 
بالابردن ترافيك سايت با سئو

براي اينكه بتوانيد ترافيك سايت را به صورت هدفمند و موثر افزايش دهيد،  بهترين راه سئو و بهينه سازي سايت است. تحقيق كلمه كليدي حرفه اي، تعريف استراتژي در لينك سازي داخلي و خارجي، بهبود سئو تكنيكال و افزايش سرعت سايت از جمله گام هاي مهمي هستند كه در نهايت ترافيك و بازديد سايت را بالا مي برند. 
اهوراوب با بهره مندي از كارشناسان با سابقه در زمينه طراحي سايت و سئو موارد فوق و ده ها فاكتور ديگر را بر اساس نوع فعاليت و و حوزه كاري سايت مورد نظر در نظر گرفته و طراحي انجام مي دهد. 

 


شما مي توانيد ادامه مطلب را در لينك زير مطالعه كنيد:

موثرترين روش هاي بالا بردن بازديد سايت كدامند

شما مي توانيد براي ارتباط با كارشناسان اهوراوب با شماره هاي زير تماس بگيريد:

09127900796

02188396574


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۶:۵۸ توسط:اهورا موضوع: نظرات (0)

تاثير بازاريابي ديجيتال بر سئو سايت

سئو سايت و بازاريابي ديجيتال دو مقوله كاملا به هم وابسته مي باشند كه هر دو بر هم تاثير مستقيم دارند. مجموعه فعاليت هايي كه در اين دو حوزه انجام مي شوند با هم تفاوت دارند اما در نهايت مي توانند بر هم تاثير بگذارند. 

 
تفاوت بازاريابي ديجيتال و سئو سايت چيست؟

در سئو سايت هدف بهينه سازي سايت ها براي موتور هاي جستجو مي باشد اما در ديجيتال ماركتينگ تمركز اصلي بر روي برندينگ و شناخته شدن نام برند براي كاربران است.

 
شباهت بازاريابي ديجيتال و سئو چيست؟

شباهت كار اين دو حوزه در اين است كه هرد تلاش مي كنند كاربران سايت هاي فروشگاهي و شركتي و خبري و غيره با رشد مواجه شوند. به عبارت ديگر سئو زير مجموعه اي از سئو سايت است. 

بهبود سئو با ديجيتال ماركتينگ

حال سوال اين است كه چطور مي توان با بازاريابي ديجيتال به بهبود سئو سايت فروشگاهي و غيره كمك كرد؟ مي توان به موارد زير اشاره كرد:

1. افزايش ترافيك سايت از طريق سوشال سيگنال: هرچه فعاليت در اين محيط ها بهتر باشد به همان اندازه سيگنال هاي بيشتري به گوگل ارسال شده و در نهايت مي تواند بر سئو سايت شركتي و شخصي و غيره تاثير گذار شود. 

2. بهبود نرخ CTR با برندينگ: هر اندازه نام برند شما در گوگل بيشتر جستجو شود اعتبار آن براي موتور هاي جستجو افزايش پيدا خواهد كرد و در نهايت به بهبود سئو وبسايت كمك مي كند. 

3. بهبود سئو خارجي با بازاريابي ديجيتال: سئو سايت شامل بخش هاي مختلف تكنيكال، سئو داخلي و خارجي مي باشد كه هريك به شيوه هاي مختلفي انجام مي شود. با بازاريابي ديجيتال مي توان ترافيك هاي ورودي از شبكه هاي اجتماعي  و ساير سايت ها را بهبود داد.

 


شما مي تواند ادامه مطلب را در لينك زير مطالعه كنيد:

تاثير بازاريابي ديجيتال بر سئو سايت

شما مي توانيد براي ارتباط با كارشناسان اهوراوب با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02188396574

09127900796


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۳:۰۸ توسط:اهورا موضوع: نظرات (0)

چگونه قيمت سئو برآورد مي شود؟

قيمت سئو بر اساس فاكتور هاي بسيار زيادي تعيين مي گردد  و به همين دليل هيچ نرخ ثابت و مشخصي براي آن وجود ندارد. در ادامه روش هاي مختلف قيمت گذاري پروژه سئو را بررسي و به مزايا و معايب هريك اشاره خواهيم داشت. 

 
قيمت سئو بر اساس كلمه كليدي

قبل از بررسي اين شيوه قيمت گذاري لازم است بدانيد كه در سئو سايت هيچ تضميني براي كسب رتبه يك گوگل وجود ندارد چون فاكتور هاي بسيار زيادي در اين زمينه وجود دارند و مي توانند نتيجه كار را تغيير دهند. براي تعيين قيمت سئو سايت بر اساس كلمه كليدي ابتدا بايد درجه سختي ان با آناليز بسيار زياد تعيين شود. سپس بودجه مورد نياز براي سئو داخلي، خارجي و تكنيكال و توليد محتوا تخمين زده شود. 

قيمت پروژه سئو براساس افزايش ترافيك

اگر سئو كار تخصص كافي را داشته باشد  و فردي قابل اعتماد باشد افزايش ترافيك مي تواند روش مناسبي براي تعيين قيمت سئو باشد. دقت داشته باشيد كه در زمان بستن قرار داد بايد مشخص كنيد كه ملاك افزايش ترافيك براساس كلمات و عبارات ارزشمند است نه هر نوع ترافيك بي ارزشي. 

 
قيمت پروژه سئو بر اساس فروش

مشاركت در فروش و و رشدي كه كارفرما با رشد سئو سايت به دست آورده است از ديگر روش هاي مناسب براي قيمت گذاري سئو سايت مي باشد. در اين روش سئو كار يا وب مستر بايد ميزان فروش فعلي سايت را دقيق مشخص كند. بعد از شروع فعاليت سئو و شد صفحات و كسب رتبه  براي هريك از محصولات  مجددا بررسي مي شود  كه چقدر فروش رشد داشته است. بر همين اساس نيز كارفرما بايد درآمد خود را با تيم سئو تقسيم كند. 

 
اهوراوب با بهره مندي از كارشناسان با سابقه در زمينه طراحي سايت و سئو موارد فوق و ده ها فاكتور ديگر را بر اساس نوع فعاليت و حوزه كاري سايت مورد نظر در نظر گرفته و انجام مي دهد. كارشناسان اين مجموعه از ابتدايي ترين مراحل تا گام هاي پيشرفته در سئو و بهينه سازي سايت در كنار شما خواهند بود. 

 


شما مي توانيد ادامه مطلب را در لينك زير مطالعه كنيد:

چگونه قيمت سئو برآورد مي شود؟

شما مي توانيد براي ارتباط با كارشناسان اهوراوب با شماره هاي زير تماس بگيريد:

09127900796

02188396574


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۹:۳۸ توسط:اهورا موضوع: نظرات (0)