شركت طراحي و مديريت سايت شركت طراحي و مديريت سايت .

شركت طراحي و مديريت سايت

چگونه يك نام برند مناسب انتخاب كنيم؟

انتخاب نام برند يكي از مهم ترين گام ها براي راه اندازي كسب و كار در حوزه آنلاين و آفلاين مي باشد و نمي توان در انتخاب آن چشم بسته و بي گدار به آب زد. چون نامي كه امروز براي برندتان انتخاب مي كنيد، سال ها و حتي قرن ها با كسب و كارتان همراه است و شايد به نامي جهاني نيز تبديل شود.

 
تاثير نام برند بر موفقيت برندينگ
 
يكي از اصول بسيار مهم در انتخاب نام برند، سادگي آن است، چون مخاطب بايد بتواند براحتي آن را در ذهن ماندگار كند. براي اينكه بتوانيد در برندينگ موفق عمل كنيد، در ابتدا بايد سعي شود تا نام كسب و كار خود را در ذهن افراد ماندگار كنيد.

اما ماندگاري نام برند د ذهن مخاطب به چه قيمت؟ آيا فقط ثبت شدن نام برند در ذهن مخاطب مي تواند مسير برندينگ را برايتان هموار كند؟

نامي مي تواند در موفقيت برندينگ تاثيرگذار باشد كه بتواند احساس خوبي در افراد ايجاد كند. اسم هاي ساده كه همزمان داراي معنا و مفهوم خوبي بوده و احساس خوشايندي را در مخاطب ايجاد كنند، قطعا تاثير شگفت انگيزي بر برندينگ خواهند داشت.

نكته بسيار مهم بعدي، منحصر به فرد بودن نام برند است. اگر در ابتداي راه از نام ساير برندها كپي برداري شود، در ذهن مخاطب كسب و كاري غير قابل اعتماد و غير حرفه اي جلوه مي كنيد.

اما برندهايي كه نام هاي خلاقانه و منحصر به فرد دارند، از همان ابتداي راه حرفه اي جلوه مي كنند و براي مخاطب قابل اعتماد هستند و اين مي تواند گام ديگري در موفقيت برندينگ باشد.


اسم برند مناسب چه ويژگي هايي دارد؟
 
حال سوال اين است، اسم برند چه ويژگي هايي بايد داشته باشد؟ آيا قاعده و قانون خاصي وجود دارد يا مي توان به دلخواه هر نامي را انتخاب كنيم؟ نامي كه براي يك برند انتخاب مي كنيد لازم است چند ويژگي مهم داشته باشد كه عبارتند از:
 
سادگي؛ مهم ترين ويژگي نام برند
يكي از مهم ترين و اصلي ترين ويژگي هاي نام يك برند، سادگي آن است. اسمي را براي كسب و كار خود انتخاب كنيد كه مخاطب بتواند براحتي و بدون چالش آن را در ذهن ثبت كند.

هر چه اسم برند ساده تر باشد، حفظ كردن آن نيز آسان تر خواهد بود و تمام اقشار جامعه با هر سطح دانش و سواد مي توانند آن را درك كنند. پس در همان ابتداي راه سعي كنيد كلمات سخت و پيچيده را كنار بگذاريد و ساده فكر كنيد.
ادامه مطلب:  چگونه يك نام برند مناسب انتخاب كنيم؟

مطالب پيشنهادي: ماليات درگاه هاي پرداخت فروشگاه هاي آنلاين چقدر است؟ 

خدمات اهوراوب:

طراحي سايت فروشگاهي | طراحي سايت شركتي | طراحي سايت دكوراسيون |

مارا در نقشه گوگل با جستجوي عبارت طراحي سايت اهوراوب جستجو كنيد.

شما مي توانيد براي ارتباط با كارشناسان اهوراوب با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02188396574

09127900796


برچسب: برندينگ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۹:۳۴ توسط:اهورا موضوع: نظرات (0)