شركت طراحي و مديريت سايت شركت طراحي و مديريت سايت .

شركت طراحي و مديريت سايت

طراحي سايت آتليه عكاسي

طراحي سايت آتليه عكاسي اين روزها روي بورس است . با جستجو كردن در ميان آتليه هاي عكاسي به راحتي متوجه خواهيم شد كه عكاسي ها ديگر مثل قديم نيستند كه در يك فضاي بسته كار كنند و مشتريان خاص خود را داشته و با دنياي ارتباطات هم كاري نداشته باشند .

چرا طراحي سايت آتليه عكاسي را انجام بدهيد؟

با ورود تكنولوژي به دنياي روزمره ما همه عكاس ها با موضوعات مختلف نيز به يك طراحي سايت براي آتليه ي عكاسي خود نياز دارند.

عكاسان و تمام هنرمندان كه كارشان مرتبط با عكس است مي توانند با درخواست دادن طراحي سايت آتليه عكاسي ، براي زمينه فعاليت كاري خود يك طراحي سايت شخصي داشته باشند تا با سايت خود معرفي شوند.

با طراحي سايت آتليه عكاسي بازديد بيشتري داشته باشيد!

طراحي سايت آتليه عكاسي برخلاف طراحي ساير سايت ها و برخورداري از محيط گرافيكي ، ظاهري كاملا متفاوت با ديگر سايت ها را دارد.

در نتيجه انتخاب يك شركت طراحي سايت مناسب بسيار مهم است پس دقت لازم را در اين زمينه داشته باشيد.

چند سوال كه بايد از شركت طراحي سايت آتليه عكاسي بپرسيد!

اين كارها خدمات سئو تا پيشتيبابي را شامل مي شود. براي پيدا كردن يك شركت طراحي سايت آتليه عكاسي حرفه اي بايد اين سوالات را از آن ها بپرسيد:

1- چگونه نمونه كارهاي شما را ببينم؟ يك شركت حرفه اي در زمينه طراحي سايت در وب سايت خود از نمونه كارها استفاده مي كند تا كاربران با آن نمونه كارها آشنا بشوند و به توانايي و روش كار با آن ها پي ببرند.

2- از چه تكنولوژي براي طراحي و پيشتيباني وب سايت استفاده مي شود؟ يك شركت حرفه اي در زمان گذاشتن جلسه با شما درباره طراحي و پشتيباني وب سايت شما اطلاعاتي را به شما ارائه خواهد داد.

 


ادامه مطلب: طراحي سايت آتليه عكاسي

مطالب پيشنهادي: طراحي سايت گردشگري 

خدمات اهوراوب:

سئو سايت هتل | سئو سايت شركتي | سئو سايت فروشگاهي | 

مارا در نقشه گوگل با جستجوي عبارت طراحي سايت اهوراوب جستجو كنيد.

شما مي توانيد براي ارتباط با كارشناسان اهوراوب با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02188396574

09127900796


برچسب: طراحي سايت آتليه عكاسي، هزينه طراحي سايت، شركت طراحي سايت، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۹:۲۹ توسط:اهورا موضوع: نظرات (0)

طراحي سايت گردشگري

طراحي سايت گردشگري يا آژانس مسافرتي به صاحبان آژانس‌ مسافرتي و مسافران كمك مي‌كند تا بتوانند علايق و يا تجربه‌هاي خود را با ديگران به اشتراك بگذارند. آژانس‌ هاي مسافرتي مي‌توانند قبل از سفر، با معرفي جاذبه‌هاي مقصد و يا يك برنامه سفر كامل، حس يك سفر آسوده را به مشتريان خود القا كنند.

چرا به طراحي سايت گردشگري نياز داريم ؟

در طراحي سايت گردشگري، نكته خيلي مهم بروز بودن و آنلاين بودن است. لازم است تا خدماتي مانند پكيج هاي گردشگري و مسافرتي، ساعت دقيق پرواز هواپيما يا حركت اتوبوس، قطار و كشتي، امكان رزرو هتل ها ، رستوران ها و ديگر اطلاعات كافي در مورد جاذبه هاي گردشگري و از همه مهم تر مسير يابي و نقشه بعد به روز و در دسترس باشد. در صورت آپديت نبودن اطلاعات و يا نادرست بودن آن ميزان بازديد از سايت به شدت كاهش مي يابد و رتبه سايت نزول پيدا ميكند.

مزاياي طراحي سايت گردشگري 

از مهم ترين مزايي كه طراحي سايت گردشگري براي شما به همراه دارد اين است كه اگر به صورت حرفه اي و تخصصي انجام شده باشد، قادر خواهيد بود افراد بسيار زيادي را به سايت خود جذب كنيد. زيرا امروزه تعداد افرادي كه سفر ميكنند مدام در حال افزايش است و اين افراد همواره به دنبال مرجعي معتبر براي كسب اطلاعات دقيق درباره ي مكان هاي تفريحي هستند.

سئو سايت گردشگري

بايد در ابتدا كم هزينه ترين راه را براي افزايش بازديد سايت گردشگري خود انتخاب كنيد، كه آن راه انجام سئو براي سايت شماست. وب سايت شما بايد كاملا اصولي و بهينه براي موتورهاي جستجو مثل گوگل طراحي شده باشد تا به عنوان مثال با تايپ عبارت “مكان هاي تاريخي يزد” ، وب سايت شما در صفحه اول نمايش نتايج گوگل قرار بگيرد .

 


ادامه مطلب: طراحي سايت گردشگري

مطالب پيشنهادي: طراحي سايت اداري 

خدمات اهوراوب:

سئو سايت هتل | سئو سايت شركتي | سئو سايت فروشگاهي | 

شما مي توانيد براي ارتباط با كارشناسان اهوراوب با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02188396574

09127900796


برچسب: طراحي سايت گردشگري، طراحي وبسايت، طراحي سايت ميدان وليعصر، طراحي سايت هتل، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۹:۰۵ توسط:اهورا موضوع: نظرات (0)

طراحي سايت اداري

طراحي سايت اداري ، مستلزم رعايت نكات ويژه اي مي باشد. ادارات دولتي بر پايه ارائه خدمات ، سازمان يافته تشكيل شده اند، لذا در طراحي سايت اداري مي بايست به موضوع ارائه خدمات الكترونيكي از طريق وب سايت به شهروندان و مخاطبان توجه خاصي داشت.

يك وب سايت اداري داراي فرم هاي الكترونيكي مهمي مي باشد تا كاربران بتوانند از طريق آن ها با كارمندان و مديران در ارتباط باشند. تيم طراحي سايت اهورا وب با سابقه فراوان در طراحي سايت و بهينه سازي سايت ، خدمات كاملي را در زمينه ي انواع طراحي سايت به مشتريان خود ارائه مي كند.

هدف از طراحي سايت اداري چيست؟

با توجه به اينكه هدف از طراحي سايت اداري ، ارائه خدمات الكترونيكي مطلوب جهت افزايش راندمان كاري و همچنين كاهش تردد در ادارات مختلف مي باشد، لذا طراحي سايت و بهينه سازي سايت اين ادارات بايد به گونه اي انجام شود كه علاوه بر اطلاع رساني مطلوب بتواند به بهترين نحو از طريق طراحي فرم هاي الكترونيكي ارتباط بين مخاطبان و اين ادارات را تسهيل نمايد.

نكات مهمي كه در طراحي سايت اداري بايد رعايت شود :

* كيفيت سايت هاي اداري به دليل اينكه كاربران زيادي دارد اهميت ويژه اي دارد كه بايد توجه بسيار مهمي به اين بخش كرد.

* سادگي در طراحي سايت شركتي حرفه اي به صورتي مي باشد كه كاربران به راحتي مي توانند دسترسي به مطالب مورد نياز خودشان داشته باشند.

* اهميت سئو و بهينه سازي در سايت هاي اداري باعث مي شود كه موتورهاي جستجو به راحتي به كاربراني كه در اين زمينه مشغول هستند سايت رو معرفي كند.

بهينه سازي براي سايت اداري چه فايده اي دارد ؟

با سئو كردن كار را براي كاربران راحت مي كنيد كه بتوانند راحت سايت شما را پيدا كرده و از خدماتتان استفاده كنند.  پس بهتر است سئو كردن سايت را جدي بگيريد و اين كار را پشت گوش نيندازيد.

 


ادامه مطلب: طراحي سايت اداري

خدمات اهوراوب:

طراحي سايت شركتي | طراحي سايت فروشگاهي | طراحي سايت دكوراسيون | 

مارا در نقشه گوگل با جستجوي عبارت طراحي سايت اهوراوب جستجو كنيد.

شما مي توانيد براي ارتباط با كارشناسان اهوراوب با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02188396574

09127900796


برچسب: طراحي سايت اداري، طراحي سايت شركتي، هزينه طراحي سايت، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۵:۵۰ توسط:اهورا موضوع: نظرات (0)

تكنيك هاي حرفه اي براي سئو با بودجه كم

در اين مطلب قصد داريم چند تكنيك موثر و كاربردي براي اينكه بتوانيد سئو ارزان را تجربه كنيد و با صرف كمي زمان در ليست نتايج جستجو صفحه اول قرار بگيريد را مرور مي كنيم.

منظورتان از سئو با بودجه كم چيست؟

در شرايطي كه كمبود بودجه منظور نداشتن دانش و تخصص است، لازم است بدانيد كه منابع آموزشي رايگان بسيار ارزشمندي در اينترنت وجود دارد. كافيست از اين منابع استفاده نموده و در زمان كوتاه به تخصص هاي مورد نياز در اين حوزه دست پيدا كنيد. اما مساله بسيار مهم، تدوين استراتژي با بودجه مادي و مالي كم مي باشد كه چالش برانگيزترين بخش در بهينه سازي سايت است.

نقش تحقيق كلمه كليدي در سئو با بودجه كم

متاسفانه بسياري از افراد تازه وارد در حوزه سئو سايت شركتي، فروشگاهي و … به تحقيق كلمه كليدي توجه نداشته و به همين دليل زمان و هزينه زيادي را هدر مي دهند. اگر در ابتداي راه بتوانيد كلمات كليدي هر صفحه را بدرستي شناسايي كنيد، مسير براي توليد محتوا و دسته بندي محصولات و صفحات آسان تر شده و با بودجه كم مي توانيد راه را ادامه دهيد.

كيورد گپ ها را سئو با بودجه كم دست كم نگيريد

كافيست كمي ترفندهاي شناسايي كيورد گپ ها را جستجو كنيد تا بتوانيد از آن براي هموار شدن مسير بهينه سازي سايت استفاده كنيد. لازم است بدانيد كه از نتايج ارائه شده توسط بسياري از ابزارهاي تحقيق كلمه كليدي مي توانيد اين گپ ها را شناسايي كنيد.

سوشال سيگنال رايگان دريافت كنيد

از ديگر موارد بسيار مهم و تاثيرگذار در سئو سايت فروشگاهي با بودجه كم مي توان به تحليل درست رفتار رقبا، خلاقيت و ايده پردازي در توليد محتوا، بهبود سرعت سايت، بهبود تجربه كاربري، تحليل و آناليز رفتار كاربران در سايت با كمك گوگل آناليتيكس و رفع موانع موجود در مسير اشاره كرد.

 


ادامه مطلب: تكنيك هاي حرفه اي براي سئو با بودجه كم

مطالب پيشنهادي: طراحي سايت دكوراسيون

خدمات شركت اهوراوب:

سئو سايت فروشگاهي | سئو سايت شركتي | سئو سايت سيسموني |

شما مي توانيد براي ارتباط با كارشناسان اهوراوب با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02188396574

09127900796


برچسب: سئو با بودجه كم، سئو وبسايت، بهينه سازي سايت، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۰:۲۲ توسط:اهورا موضوع: نظرات (0)

طراحي سايت شركتي

بخش هاي مختلف طراحي سايت شركتي مي تواند جنبه هاي مختلف تجارت شما را نمايش دهد. مشتريان هم با بررسي و بازديد از بخش هاي مختلف سايت مي توانند كسب و كار شمارا ارزيابي نمي كنند. 

هدف از طراحي وب سايت شركتي چيست؟

با طراحي سايت شركتي مي توانيد از فوايد آن در دنياي اينترنت بهره مند شويد؛ بسياري از صاحبان شركت ها هستند كه هدف از طراحي سايت براي شركت شان نمي دانند، در ادامه براي شما مواردي را ذكر كرديم كه به راحتي مي توانيد متوجه شويد.

آيا ريسپانسيو بودن در طراحي سايت شركتي مهم است؟

طراحي سايت ريسپانسيو سايت شما را با دستگاه هاي موبايل و تبلت سازگار مي كند و لزوما به منظور ايجاد يك سايت جداگانه براي كاربران موبايلي نيست.

نكات مهم در طراحي سايت شركتي

اگر مي خواهيد طراحي سايت شركت شما به بهترين شكل انجام شودبايد به نكات مهمي توجه كنيد. وقتي به اين نكات توجه داشته باشيد قطعا فعاليت شما در اينترنت قوي تر و بهتر خواهد بود.

1. بهتر است از سايت هاي آماده استفاده نكنيد و حتما طراحي سايت اختصاصي انجام دهيد.

طراحي سايت را انجام دهيد كه كاربر بعد از ورود سريعا به هدفش برسد.

 


ادامه مطلب: طراحي سايت شركتي

مطالب پيشنهادي: اشتباهات رايج در طراحي سايت حرفه اي

خدمات شركت اهوراوب:

طراحي سايت شخصي | طراحي سايت شركتي | طراحي سايت فروشگاهي |

شما مي توانيد براي ارتباط با كارشناسان اهوراوب با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02188396574

09127900796


برچسب: طراحي سايت شركتي، طراحي سايت، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۲:۵۳ توسط:اهورا موضوع: نظرات (0)

اهميت بالاي سئو در طراحي سايت

اهميت بالاي سئو در طراحي سايت را در حين كار بر روي سايت خود متوجه مي شويد كه با جستجو كلمات كليدي سايتتان را در رتبه هاي اول گوگل مشاهده خواهيد كرد. در زمان ايجاد طراحي سايت فروشگاهي، شركتي يا هرمدل سايت ديگر بايد بعد از انجام طراحي بايد به سمت سئو كردن سايت خود قدم برداريد.

چرا سئو موجب قرار گرفتن سايت در رتبه هاي اول مي شود؟

امروزه بيشترين توجه گوگل به محتواي سايت شماست يعني اگر محتواي مناسبي در سايت قرار گيرد بلااستثنا سايت شما در صفحه اول گوگل نمايش داده مي شود. 

حالا اينجا اهميت بالاي سئو در طراحي سايت را متوجه شديد كه چقدر بحث سئو بعد انجام انواع طراحي سايت شركتي، طراحي سايت خدماتي و... مهم است و شما بايد به اين موضوع اهميت بيشتري بدهيد.

محتوا در سئو سايت حرف اول را مي زند!

درست است كه سئو سايت يا بهينه سازي امري زمان بر است اما يك نتيجه ي مادام العمر است يعني سايت شما وقتي در صفحه ي اول گوگل قرار مي گيرد شك نكنيد كه با درست كردن روي سئو سايت به راحتي مي توانيد آن را به خط اول بچسبانيد.

دريافت خدمات سئو پيشرفته از ما

خدمات سئو و ارائه آن از شركتي معتبر باعث مي شود تا به نتيجه فوق العاده اي دست پيدا كنيد و اينكه روزانه ميزان فروش از طراحي سايت فروشگاهي بيشتر مي شود، از طراحي سايت هم خدمات بيشتري را به افراد بيشتري ارائه مي دهيد.

 


ادامه مطلب: اهميت بالاي سئو در طراحي سايت

خدمات شركت اهوراوب:

سئو سايت شركتي | سئو سايت فروشگاهي | سئو |

شما مي توانيد براي ارتباط با كارشناسان اهوراوب با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02188396574

09127900796


برچسب: سئو، سئو سايت شركتي، سئو سايت فروشگاهي، سئو سايت، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۹:۲۰ توسط:اهورا موضوع: نظرات (0)

افزايش سرعت سايت هاي وردپرسي

افزايش سرعت سايت هاي وردپرسي يكي از مهم ترين مباحثي است كه در طراحي سايت، سئو و بهبود عملكرد سايت ما تاثير فراواني دارد. 

چرا سرعت وبسايت اهميت بالايي دارد؟

سرعت وبسايت روي ترافيك، مشاهده صفحات، گفتگوها، فروش و شهرت عمومي سايت شما نقش موثري ايفا مي كند. بنابراين سرعت وبسايت ما در كسب و كار و جذب مشتريان ما ايفا مي كند علاوه بر اين بر سئو سايت ما نيز تاثير مي گذارد.

چه مواردي در افزايش سرعت سايت وردپرسي تاثير دارند؟

تا اينجا دانستيم كه سرعت سايت تاثير فوق  العاده اي بر روي سئو سايت و عملكرد سايت ما دارد حالا مي خواهيم به شما بگوييم گاهي با رعايت موارد مهم ديگر نياز به نصب افزونه هاي ديگر براي بهبود سرعت سايت نيست.

چگونه سرعت سايت فروشگاهي خود را افزايش دهيم؟

طراحي سايت فروشگاهي به علت بالا بودن تعداد محصولات بيشتر از بقيه سايت ها دچار كاهش سرعت مي شوند ولي با راهكاري كه در زير براي شما آورده ايم ديگر نگران سرعت سايت فروشگاهي خود نباشيد. 

 


ادامه مطلب: افزايش سرعت سايت هاي وردپرسي

خدمات شركت اهوراوب:

سئو | طراحي سايت

شما مي توانيد براي ارتباط با كارشناسان اهوراوب با شماره هاي زير تماس بگيريد:

02188396574

09127900796


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۵:۰۷ توسط:اهورا موضوع: نظرات (0)